-15 grader

Äntligen verkar det som att kylan ska släppa taget om oss. Det känns ju som att det är blida ute idag! Linus väldigt förkyld dock så ingen utevistelse för honom....orkar inte med typ lunginflammation! Tror jag ska ringa grannbarnet och fråga om hon vill leka ute med Hanna Panna en stund.

Behöver verkligen städa idag för att barnen rev ut HELA huset igår, det blir ju så då man tvingas vara inne pga kyla och förkylning. De roade sig med att bygga hinderbanor, inspirerade av gympan, samt kojbyggen i tvrummet! Sen är det ju lite dammigt och sånt så en städning behövs iaf.

Igår var det box och det var som vanligt väldigt trevligt, högt tempo och glada men trötta människor! Idag är det stelt i kroppen, känns lite underligt i luftrören men jag tänker INTE bli sjuk så jag ignorerar det!

Nope nu ropar dammsugaren på mig så bäst att lyda!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0