Tillbaka!

Jopp nu ska jag uppdatera lite. Jobbade ju på Skärtorsdagen och sen for vi till Pålkem på den långa Fredagen. Vi stack vid åtta på morgonen och jag kan säga att det var lite suddigt i ögonen. Men det gick bara bra. Jag var vaken till elva på fredag kväll och det var väldigt lätt att somna kan jag säga!

Vi har haft det jättehärligt över påsken med god mat och trevligt sällskap. Mycket skoterkörning och sedan en hel del bastubadande. Ungarna hade det skitroligt och det var inga problem med att sova borta. Vädret var ju tyvärr inte det bästa men det var varmt iaf. Jag hann med att köra fast jävligt illa i ett krondike.....men men då fick ju herrarna i sällskapet nåt att prata om, ja det var så illa så vi fick dra lös Polarisen med Farfars 5900! Kan ju påstå att jag vart riktigt förbannad....
Det enda som skuggade påsken var ett ettrigt majsjukevirus som följde mned från Lule....men i vår familj var det bara Krille som blev drabbad.

Men allt detta ätande har satt sina spår, inte fysiskt tack och lov, men däremot psykiskt. Ja vi kom ju hem på söndag kväll och sen skulle jag jobba natt på Måndag. Vi fick besök på Måndag fm så det blev INGEN motion den dagen förutom reklamskiten! Så på Tisdag for jag på gympan, trots att den slutar 20,30 och jag skulle jobba 21....det gick bra kom inspringande på FB med blött hår och andan i halsen, men jag hade iaf tränat! Sen igår var det ju box, tack och varde lov för hård fysisk träning. Jag mår bra av det!

Nu ska jag lägga upp lite bilder och sen ska jag fixa oss lite, det är nämligen 2 av mina vänner som fyller år idag.
Angelika blir 25år och Elin blir 34 år  så Hipp Hipp Hurra för dom!



Ha de



Hanna på pimpeltävling i Pålkem



Linus på samma tävling



Krille vill inte vara med på bild....



Här väntar vi på kockarna....



Kockarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0