Dålig uppdatering.....jag vet

Men det har varit rätt så mycket i veckan känns det som, jobbat två nätter och hunnit med nå möten och dessutom hållt igång familjen. Jag var dock och sprang på tosdag ett tag efter jag klivit upp. Trodde att det skulle gå riktigt dåligt med tanke på dålig träning och denna envisa förkylning, men det gick riktigt bra. Hostade visserligen en hel del vid hemkomsten men skit i det!

Igår var vi mest ute hela dagen. For med skotrarna och satte ut gäddsaxar, det var siste chansen för H jobbar nu ihelgen och em hela veckan och nästa helg är det ju påsk så då hinner man ju inte det. Nåväl det var en lyckad dag på alla vis. Fyra gäddor och glada barn. Sen var vi bjudna på middag i Nickbyn, blodpalt var det som stod på matsedeln och det var gott och riktigt trevligt. Ungarna busade på och var riktigt trötta då vi for hem.

Idag ska jag städa och tvätta för det har varit låååååg prio på det i veckan, tyvärr har jag inget hembiträde som kan plockas fram vid behov så det jag inte hinner göra är vackert kvar tills jag har tid!

Imorgon blir det kalas och allt vad det innebär sen ska matsedeln för påsken planeras på Bergnäset! Det blir nog bra men det känns som dygnet behöver fler timmar om jag ska hinna med allt jag tänkt!


Nu ska jag vrida igång stereon och kramas med dammsugaren....

Ha de









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0