Baka, baka liten kaka....

Ja här sitter jag å väntar på att min bärkaka ska gräddas färdigt så att jag kan ge mig i kast med banankakan.....mycket bakande känns det som men vi behöver fika i Pålkem i helgen. Ska jobba imorgon natt så jag MÅSTE göra färdigt detta idag. I morgon ska vi packa och lasta så då blir det inget bak.

Annars är allt som vanligt, träning, städning och mycket lall...................
Nu ringde timern så bäst att gå.Kommer kanske ett inlägg imorgon annars på söndag och då med glada påskbilder!

Ha de och GLAD PÅSK! (om jag inte hinner imorgon)

Kommentarer
Postat av: Eva

Även för dig är det dax med en UPPDATERING! Kramisar

2009-04-15 @ 18:23:30
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0