Äntligen onsdag....

Men jag kan inte påstå att jag känner mig nå mycket pigg å rask idag. Kan ha och göra med den mat jag nu äter....känns lite som att jag inte får i mig nog med kalorier så här vid luchen. Men jag tror det beror på att jag tidigare stoppade i mig för många och att kroppen reagerar på det, eller ja tror och tror, jag vet ju det med det enkla faktumet att vågen talar om det för mig! Men nu är det skärpning (igen) och jag förväntar mig resultat.

Men som sagt onsdag är det med allt vad det innebär. Henrik jobbar natt och sover de andra barnen på skola resp förskola så det är bara jag och Limpan i det härliga vädret. Vi har just ätit och nu väntar jag på den STORA kaffekoppen så jag orkar gå ut igen, Syrran kommer och ska va med på boxen idag,äntligen, och det ska bli riktigt najs!

Nej bäst att gå till tvättstugan en sväng så inte monstrena där inne tar över helt så hela huset blir till ett enda tvättberg!


Ha de


Btw fortfarande lite irro......

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Lika bra du vänjer dig. Det släpper inte i första taget

2009-04-22 @ 18:06:38
Postat av: angelika

uppdate

2009-04-25 @ 23:10:45
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Eva

Nu tycker jag att du haft onsdag länge, för oss andra levande och bloggläse sugna är det flera dagar sedan! Tänkte bara så du vet, kramar från mig!

2009-04-27 @ 07:57:34
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0