6/4

Ja så var det påskveckan med alt vad det innebär. Var igår och planerade maten för helgen och det kan jag säga att den inköpslistan var inte kort! God mat och trevligt sällskap, ja det är väl det påsken går ut på. Det ska då bli skönt att komma iväg iaf. Har en massa måsten innan fradag dock och sen har jag just lovat att jobba natten mot fredag.....nåväl det är ju bra pengar och nog fixar jag det. Får sova på vägen upp och sen lär ju alla vara trötta av all frisk luft så jag smälter bara in i mängden! Min älskade sambo har tagit kompledigt HELA torsdag så vi kan lasta och jag får sova ordentligt innan jag far å jobbar! Nu ska jag ta itu med en del måsten.


Måste bara säga GRATTIS EVA!



Ha de

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack min vän....nu kommer du att få se mer av mig :O) Kram

2009-04-06 @ 22:36:22
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0