21/4 Tisdag

Hm...fortfarande lite irriterad på den där tonåringen...men det blir nog bra. Idag är då Hanna tillbaka på dagis efter påsklovet och det tyckte hon var riktigt skönt. Hon har hunnit bli lite less på sin lillebror. Linus njuter oxå av att vara ensamen och det är ju bra.De stora trollen är ju oxå tillbaka i verkligheten.....

Igår var jag på ett föräldramöte inför starten i förskoleklassen, som det så fint heter, och vi hälsades välkommna som "nya" föräldrar! Jag började fundera och insåg att det är 11 år sen Sara började på 6-års.....jag känner mig inte som en "ny" förälder i skolverksamheten. Har ju hunnit igenom Saras hela grundskoletid och lite till , nu börjar det alltså om! Nåväl nya tag bara och hoppas på det bästa. Råneskolan är en väldigt bra skola enligt mig och det jobbar några HELT underbara Lärare där. Man känner verkligen att man har stöd från både rektorer och övrig personal där. Alla jobbar vi mot samma mål och det känns bra! Tänker dock passa på att vara klassförälder under något av de två/tre första åren så jag slipper vara det i sexan då allt med skolresor odyl ska fixas, man blir visst klokare med åren!

Idag väntar då barngympa för småtrollen och senare gympa för mig. Det ska bli skönt att bränna lite pluskalorier!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0