Svårt fixerad

Japp jag är nog det. Svårt fixerad vid min vikt och kampen för att den ska minska. Det går ju helt bra visserligen men jag hade nog önskat att det skulle gå lite fortare. Men jag har inte varit i så bra kondition som jag är nu på väldigt länge, midjemåttet och bmi:t har krypit under de farliga rekomendationerna....och det känns så jävla bra, det gör mig mer taggad att fortsätta och nu ska jag bara öka i träningsformerna och minska i maten....Fy vad jag kan om jag vill. Och hallå det kan ni oxå om ni vill!!!

Så ha de bra nu alla för nu ska jag ladda inför kvällens träningspass och jag tänker springa dit INTE köra bil som jag brukar!!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du är duktig verkligen puss

2008-09-23 @ 11:55:00
Postat av: angelika

haha nu har jag länkat till dig också så du kan torka tårarna haha...

2008-09-23 @ 21:28:00
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Leen

Hej! Bra kämpat!!



Själv har jag som policy att aldrig ta bil (har inte ens nån bil just nu:)) till träningen. Nu cyklar jag och under vintern promenerar jag. Det är ändå en bra bit.



Fortsätt kämpa. Det är jobbigt ibland men skam den som ger sig!

2008-09-24 @ 06:53:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Eva

Du är så duktig! Du är min insperation :0) - 6kg nu, underbart!

2008-09-24 @ 07:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0