Storfrämmande

Japp det har vi haft idag, fast det är ju en väldigt liten en som är storfrämmandet! Lilla Hampus tog med sig sin mamma och kom å hälsade på moster och kusinerna. Vi hade det riktigt trevligt, promenerade ute i det fina höstvädret. Gick till Lilla Butiken (som säljer barnkläder) bytte en tunika som Hanna fick dubbelt av, fyndade yllestrumpor och en begagnad barnstol som dom haft i butiken till bebisar som inte kan sitta själva. Jag gav 40kr för den och det var ju ett riktigt fynd.
 
På hemvägen blev vi jagade av getingar och syrran har fräckheten att på peka att det är jag som överfört min getingrädsla på Hanna!!! Hur kan man påstå det, hon är ju smart och har inbyggt i sig att de är livsfarliga insekter det där....HA HA HA HA  Love you sister!

Väl hemma så invigde lilla Hampus stolen med ett grisigt resultat men snygg är han! Tur att inte Lillis grisar som sin son för då hade jag fått skura båda golv, väggar och tak! Trevligt var det då iaf och vi syns alldelens för sällan. Så välkommen åter.

Nope nu väntar tvättstugan på mig men ha de bra nu alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nååå, mammas lillhjärta..



tack för lunch och sällskap, det var roligt, kram från mej och lilla Hampus

2008-09-29 @ 18:03:00
URL: http://trottergrand.blogg.se/
Postat av: therese

Tack :)

2008-09-30 @ 06:35:13
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0