Ny dag

Med nya utmaningar, en av dom tycks vara att få bort en begynnande träningsvärk i armar och magen. Det känns ju bra att det tar men jobbigt att komma igång på morgonen. Nåväl så illa är det ju inte än. Efter mitt första box-pass hade jag sån träningsvärk i framsida lår att jag inte kunde gå rakt nerför en trapp!!!! Jag menar HALLÅ jag har ju sprungit hela sommaren och trodde att jag hade relativt bra benmuskler, men skam vad jag bedrog mig där.
 Nu har vi då avancerat och utökat träningen med nya moment, det var kul och se då får jag träningsvärk direkt.SKÖNT!

Idag blir det ju då en hektiskt dag, ska börja med att rulla chokladbollar nu på morgonen så det är gjort. Sen rullar allt annat vidare oxå. Men kvällen, mina vänner, ska avslutas med en löprunda med vovven och musik som enda sällskap!

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0