Massor att göra

Ja det känns verkligen så den här veckan. Lilla Hanna fyller ju år på Fredag så då måste det bakas och pysslas, handlas presenter och planeras. Vi ska bara ha vuxenkalas hemma, barnkalas ska förpassas till Leos, tack och lov jag behöver alltså inte hålla på med ballonger, serpentiner och fiskedammsprodukter och framförallt städningen efter!! Nog för att det är mysigt med barnkalas men jag tror att alla barn kommer att ha jättekul på leklandet. Den enda som blir lite lessen är jag som håller i plånboken:)

Annars har jag faktiskt massor med annat att göra oxå, måste till stan och köpa en ny jacka till stora sonen, ska på ett viktigt möte i stan på torsdag. Ni som vet vad det handlar om vet oxå hur mucket jag ser fram emot dessa frälsare!! Jag har stora förväntnigar på deras kompetens! Annars måste jag göra det vanliga ni vet tvätta, städa, pyssla och storhandla i stan....suck

Men idag ska jag inte göra annat än trevliga saker, få besök och sitta å skvallra i lugn å ro och sen ikväll då smäller det på riktigt för det är ju onsdag och det innebär BOX!!!! Jag längtar varje vecka, så fort passet är över ser jag fram emot nästa veckas pass. Jag har verkligen hittat min grej i denna träning, Jag vet att jag tjatar men det är så!


Nope nu ska lilla Hanna Panna snart på dagis och Mulleskogen väntar på henne idag så det är bäst jag går och plockar fram skogssäkra kläder!  Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0