Leos

Ja så var vi då på Leos och hade en underbar dag. Alla vuxna var på bra humör och alla barn var glada och hade jätteroligt. Det var verkligen en toppendag för oss alla. Tusen tack till alla er som var där för Hannas skull! Sen ska vi ju inte sticka under stol med att vi "stora barn" hade minst lika roligt som de små barnen. Vi härjade oxå och åkte rutschkanor med dräpande resultat....Tack för dom stunderna det var skitkul!

Trötta och nöjda åkte vi hem efter några timmars lek o stoj och det var trötta barn som kom in i huset, Limpan somnade i bilen av utmattning. Sara och Krille hade ju valt att inte följa på Leklandet utan drog iväg till Boden för en dag på Nordpolen och dom har oxå haft en kul dag, Henrik fick hämta dom i Lule för det gick inga bussar så han for iväg vi halv sju och hämtade hem två trötta tonåringar.....

Ja allt som allt har det varit en superhelg, jag har tom hunnit städa huset ordentligt, L-M ska nog komma en sväng idag så då känns det extra viktigt att det är fint. Hon är så petig min storasyster!


Nope nu väntar tvätten på mig men ha det bra nu alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att det blev så lyckat på leos o för dom stora:) hanna var väl jätte nöjd kan jag tro på sin stora dag. puss

2008-09-28 @ 16:27:48
Postat av: Lillis

:o) ja det var trevligt, trots att jag och Hampus bara stanna en liten stund...men plikten kalla vet du.. :) ja du märkte nog att vi aldrig kom förbi dej idag, men de är bra att du håller huset iordning för min skull :o) hahahah kram

2008-09-29 @ 07:44:35
URL: http://trottergrand.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0