Känslig??

Ja man kan ju inte säga annat än att jag är det. Har suttit och tittat på Riskförlossningar på TV4 Fakta, det är ju ett superprogram men jag kan inte se det! Jag grinar så jag hulkar. Ingen dör och alla mår bra i slutändan men jag hulkar! Jag börjar undra om det har att göra med mina tankar om att jag inte ska ha något mer barn?, Har ju fyra okej, jag kanske inte har förlikat mig med tanken på att jag aldrig mer ska få uppleva den fruktansvärda smärtan att föda ett barn och sen den totala lyckan då bebisen kommit. Hur allt runt omkring en bara suddas ut till obetydliga grå nyanser och det enda som existerar är bara vi?? Ska jag inte få det nå mera?
 På den frågan blir mitt svar nej, med lite sorg i hjärtat, Herregud jag håller ju på att komma iform till beach 2009 och alla som sett mig gravid vet hur groteskt stor jag blir, så då skulle det inte bli tal om bikini förrän 2015 och det mina vänner går jag inte med på! Ha ha ha...

BTW Det gick ruskigt bra på Boxen "sparrade" med Ewy det var riktigt kul, vid ett extra jobbigt moment började hon skratta åt mig och säger - Du ser ut som ett argt träd...du vet i en barnbok!! Kul jämförelse, bara trädet var en späd liten slybjörk så...ha ha ha Tur att vi har humor.

Nope nu blir det duschen och återladdning inför morgondagen....Ha det alla vältränade, otränade, pigga, lata, glada och trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jo de där med bebis, men en till skulle du lätt fixa Lotta, har aldrig vari med om en så bra mamma som du är...annars kanske du får nöjja dej med att snusa på andra bebisar nån gång :o)



Ang gravid, du är så fint gravid när du är det och du vet ju att de går och jobba bort överflödiga kilon, de bevisar du ju nu :o)



Bra att du boxas, du mår gott och de är huvudsaken..kram

2008-09-25 @ 08:32:25
URL: http://trottergrand.blogg.com
Postat av: Lotta

Jo nog fan mår jag bra då....men du det blir inga fler, man kan inte ha ojämnt antal barn och ska jag då ha en till måste jag sen skaffa en till igen och det tänker jag INTE göra...ha ha ha

2008-09-25 @ 08:40:14
URL: http://jagplusfem.blogg.se/
Postat av: Eva

Men sötaste vännen, man kan ha ojämt antal med barn, sju är en lyckosiffra :0)

2008-09-25 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0