Hm

Bläh...jag måste städa, dutta,tvätta, sy gardiner och allt annat som hör till då man lever som "Lyxhustru" Karln är i skogen och jagar Hoppe hoppe Hare och ungarna är väl här nånstans :) Måste se till att få lite fart. Jag brukar tyvärr alltid komma på att jag måste ringa nåt litet samtal eller kolla nån liten sak på nätet eller nåt annat som senarelägger mina städplaner! Fast idag måste jag nog....pedanta storasyster Lillemor kommer nog på besök......Suck

By the way! Gick skitbra på boxen igår.....Slogs med Sara som hade glömt astmasprayen hemma så resultatet av det blev att jag fick slå dubbla pass i stort sett hela tiden....men det var riktigt kul. Så idag känner jag inte av benen just nå men är lite seg i armarna.........KUL

Nåväl bara att dra på hucklet och trolla lite här hemma! Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du han städa :) Hur mår sara då? efter boxningen

2008-09-18 @ 16:22:46
Postat av: Lotta

Jodå Sara klarade sig bra!!

2008-09-20 @ 19:19:25
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0