Hjälp

Såg någon på tv4 igår kväll? Det var ett program om vuxna kvinnor som hade dockor som såg ut som levandes bebisar. Jag såg det och fick ont i magen, herregud att göra en dokumentär om uppenbart sjuka människor! Okej alla kanske inte är det då, jag ska ju inte dra alla över en kam men en av kvinnorna var då definitivt inte som de flesta andra. 

Hon hade fyra dockor, eller som hon själv sa bebisar, de ser ut som en sovande bebis det håller jag med om. Hon gick på promenad med sina "bebisar" i vagnen och köpte svindyra kläder till dom. Jag tror hon hade fyra olika vagnar och ett inrett barnrum. Hennes man, som tillät denna fantasivärld, kallade bebisarna för "dolls" vid ett till fälle och kvinnan blev arg och sa att det fick han inte utan de var bebisar! Denna kvinna, som bor i England, for med flyg till USA för att hämta en ny bebis, en som log och hade ögonen öppna. Väl där på hotellet kom de då ett paket och hon packade upp sin nya bebis! Visst är det bissart?? Hon bytte på henne (se nu är hon levande tom för mig) och bytte kläder, hon satte på en tröja som hon betalt 172 pund för!!!!! Sen upptäcker hon att dockan är spräckt i skallen under håret och kvinnan blir alldelens kall och tom i ögonen. Hon säger att hon just hade börjat knyta an till dockan och börjat älska henne bara för att sen upptäcka att hon inte var perfekt. Hon sa att hon hela tiden sökte det perfekta men aldrig blev nöjd. HERREGUD! Denna kvinna hade tom en flaska med "fejkvälling" i vagnen på promenaderna! Det är ju inte utan att man mår lite dåligt av sådana här program. Visst är det ju synd om kvinnan, men varför får hon ingen hjälp??

Nope nu ska jag gå upp till mina små ungar, Hanna har feber och är hemma från dagis....så det är järnet hela tiden!

Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo jag såg det o det va fruktansvärt.Hon som kom hem med "barnbarnet" o så visa hon sin man,tycker du inte om han sa hon. Nej sa han det är som om du kommer med en från bårhuset sa han o vände ryggen o gick.OTROLIGT

2008-09-30 @ 13:52:42
Postat av: angelika

vet du vad... jag tror att jag ska köpa en docka det verkar ju vara roligt.. och dom grisar ju inte ner och så kan man ju välja kön ... hon ska nog heta Linnea.. =)

2008-10-02 @ 10:38:31
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0