Box box box

Så Tisdagar och Onsdagar går i träningens tecken för mig, igår var det då gympan och det var sååååå segt igår. Kände fortfarande av benen sedan boxen förra veckan.
Jag kan ju säga att box är inget för den late, man hoppar, slåss, springer och sparkar som en satans tok! Till saken hör att då jag såg tränaren första gången så gav hon ett mjukt och ganska stillsamt intryck, men ack vad jag bedrog mig....då vi plågade oss som värst for hon runt och vrålade för att peppa oss och jag lovar det funkade. Jag hade sån träningsvärk att jag inte kunde gå rakt nerför en trapp utan att tro att mina lårmuskler skulle slitas lös från skelettet!!!! Så igår kände jag fortfarande av det alltså!!! Ikväll är det dags igen och jag längtar!

Men före det ska det ju fixas och trixas med middag och hundrastningar, jag och Sara var på Byn och hos den lokale Ica-handlaren hittade vi Cars makaroner! Hur söta som helst så idag ska alla få äta Carbonara ala Cars! (inte jag , jag tar soppa)

Så ha det alla....och om jag inte skriver imorgon så beror det på träningsvärk och att jag inte tar mig ner i källaren där datorn står....ha ha ha

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du är duktig o energisk,fortsätt så bara så lyckas du med dina 10 kg. puss

2008-09-17 @ 16:54:23
Postat av: Lillis

hihi..kan ju inte skriva här vad jag brukar kalla dej..spring din k***a..hahahaha puss o kram

2008-09-17 @ 22:29:30
URL: http://trottergrand.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0