Träningsvärk

Jädrar vad det kändes igår, det tar tydligen ordentligt även på Tisdagsgympan, jag kan ju säga att det inte är kul att träna Box på onsdag med träningsvärk från tisdagen! Men det gick ju ändå och resultatet är värre känningar idag. Hurtiga E sprang till träningen medans jag åkte snålskjuts men då hon skulle springa hem så kändes det som att jag var latast i Sverige och då sprang jag oxå....fy vad det var tungt i sist backen innan man siktade hemmets lugna vrå.

Nåväl jag lever ju även idag så farligt var det ju inte. Vädret idag bjuder på kallt regn och lite lust för nån form av utomhusaktivitet. Ungarna klättrar redan på väggarna så jag måste nog dra igång nån form av pysselaktivitet så dom slutar hoppa runt. Ikväll SKA jag springa oavsett väder, har ju investerat i ett bra löparställ och sen drar jag på en mössa bara och då får det ta mej fan snöa om det vill. Inget kan hindra mig i jakten på toppformen!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0