Sorry

Ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men det är så himla mycket ibland så det finns bara tid till det som är absolut nödvändigt. När man är en relativt stor familj så innebär det massor med planering och våra veckor ser ut lite så här:

Måndag: Hanna har musikverkstan,Sara rider och Henrik tränar
Tisdag: Jag och Sara har gympa och Krille har basket
Onsdag:Jag och Sara har Box och Henrik tränar
Torsdag:Krille har basket
Fredag:Henrik tränar
Lördag:Inget annat än helgens alla måsten
Söndag:Hanna har brottning

Sen så springer jag ju de dagar jag inte tränar, visst fuskar jag ibland då latheten faller på men det är faktiskt inte så ofta!! Och sen är det ju allt annat som bara tillkommer, laga mat , städa, tvätta och massor med annat.......suck

Nope nu måste jag skynda mig för lill Hanna ska ju på dagis så ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0