Ont i magen


Jopp en rejäl träningsvärk har jag, misstänker att det är de nya övningarna på boxen som är boven i dramat! Det känns bra att det tar. I slutet har vi en "treminutersrond" som är väldigt intensiv och döjobbig. De första gågerna ville man bara dö men nu orkar man väldigt bra och det är ju ett tecken på att man blir starkare och i bättre kondis! Ewy som jag oftast slåss med har oxå blivit rejält mycket bättre så fyyyy vad vi är duktiga! Klapp på axeln åt oss båda!

Nu till något heeeelt annat, vi håller på med en omorganisation här hemma och alla ska byta rum med någon, det innebär en hel del fix och trix med mycket målning men det ska nog gå vägen. Men på grund av det så har jag varit tvungen att rensa i min boklåda! Suck o pust, men då fann jag en kär gammal vän i form av en bok!

Jag läser väldigt mycket och vissa böcker fastnar på ett lite mer kärt sätt än andra. Så jag vill ge er veckans boktips. Köp den och sen kryper ni upp i ett soffhörn och bara njuter för den är väldigt speciell, glad och sorglig på samma gång!

Boken heter: Tarzans Tårar och är skriven av Katarina Mazetti.


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0