Nu gäller det!

Jag är nu den av oss syskon som är störst, äldsta syrran har fuskat så egentligen kan vi inte räkna hon, mellansyrran är den som alltid varit minst i alla år. Nu snackar jag kroppsligt och så, nu ligger jag inte så många kilon efter Lm så nu jävlar ska jag ner under hennes matchvikt!

Nu får du passa dig Lillis för nu lägger jag i en högre växel och kör snart om dig i "nerförsbacken" Många kramar å lycka till! Tack för de fina orden förresten, det som du skrev på din blogg!

Ha de


Kommentarer
Postat av: mammamia1

Men kom ihåg att DU blir inte tunnare för att du tvingar iväg den stackars mannen i ditt liv på träning!

2008-10-07 @ 18:39:26
Postat av: Lillis

fi fan...vänta du, jag hade avslut med mina älskade dubbelnougat nu i kväll, var bara tvungen :o)och för den delen är jag allergisk mot dom,hahaha, de kliar och jävlas i munnen och svalg, då de var bra att göra slut med dom..hahahah,är allergisk mot mycke choklad som är min STORA last, men nu jävlar. Du har utamana mej och du ska BEEE om att få sluta:o) Ben and jerry har jag sluta med för längesen,åt för mkt av dom..hahahaha..GL&HF

2008-10-07 @ 21:02:41
URL: http://trottergrand.blogg.com
Postat av: Lotta

Nej Maria jag vet men jag får mer förståelse av han då jag vill fara å träna!!! Och sen var han himla söt då han klagade över träningsvärk igår...hi hi hi

2008-10-08 @ 07:53:44
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0