Måndag måndag

Jag är så trött, inte av nån spec anledning utan känner mig bara slutkörd ända ut i fingerspetsarna. Det har vart en hel del på sistone så det beror nog på det. Jag ska iaf ta och rycka upp mig (som min älskade sambo uttrycker sig) och få massor gjort idag. Det är ju inte helt lätt då Henrik ligger och sover pga nattskift, men jag börjar väl i källaren och den berömda tvättstugan. Tonvis av kläder ligger och väntar på skötsel!

Helgen har varit lugn och härlig, en trevlig lördag med god middag och monopol med hela familjen, tror det är sånt som behövs för att man ska orka ta tag i vardagens alla måsten. Sen en seeeeg Söndag med säsongsstart på brottningen för lilla Hanna. Kul men väldigt hög ljudnivå. Sen var ju vädret uruselt igår , vi hann ju med att kratta lite löv och sånt men det blåste ju verkligen upp till storm senare på kvällen. De stora barnen är inte hemma och Henrik jobbar ju natt så det var liiiite otäckt att släcka lampan igår kväll då det ven i husknutarna....... Ja jag är mörkrädd!! Tur att vi har stora vovven, jag har fullständig tilltro till att hon väcker mig om det kommer nån objuden gäst, hon varnar ju även för de bjudna folken så det går nog bra.

Nope nu ska jag till maskinen som bjuder upp till Tvätthängarhambo......Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0