Lovley Friday

Jag gillar verkligen fredagar, oftast betyder det ju en helg då vi alla är hemma och bara är, jag gillar det! Den här fredagen betyder det lite annat. Imorgon ska vi på kalas på Leos Lekland och det blir riktigt kul för alla. Jag tror att min sambo ska å jaga på morgonen först. Ungarna har inte tjatat om annat än kalaset hela veckan. På söndag ska jag å jobba natt och det känns väl bra, hoppas att jag kan sova lite på dan först.

Annars gör jag inte så mycket annat än det vanliga, visst jag äter rätt å tränar mycket så det är det ordning på!!!!

Nope nu kom sambon hem från gymmet så nu ska jag passa på att fara å springa en sväng så jag inte behöver fara så sent, det har ju börjat frysa på lite ibland och det är inte så kul att halka runt i gympadojjer!!


Ha de


Kommentarer
Postat av: Lillis

sent ska syndaren vakna, LEOS!!!TÅRTA!!! jaha då vet man i vilken slags koma du hamnar i imorgonkväll då... mohhahaha

2008-10-10 @ 22:53:36
URL: http://trottergrand.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0