Ja du syrran

Nu är det tydligen riktigt på gång här, den utmanade systern bloggar ju även hon och där kan man läsa om hennes raketstart, Ha ha ha ha. Kul blir det då iaf. Vi har mätt oss båda idag så nu har vi lite att jämföra med. Visst är jag ju större men det är INTE mycket. Känns bra. Alla "barnkilon" är borta nu och det är bara tre kilo kvar så väger jag som då jag och Henrik träffades. Men kära vänner jag stannar inte där utan tio kilo till totalt ska jag ner vare sig det blir lätt eller svårt!

Att ha nån att kampa mot gör det hela lite enklare, visst har jag ju oxå dagar som jag känner att jag skulle vilja äta allt och att det inte är värt det. Men mitt mantra är lätt att plocka fram -Jag heter Lotta och jag äter inte sånt! Plus att jag ofta påminner mig med orden -Jag äter för att leva, jag lever Inte för att äta!

Så ha de bra nu alla

Kommentarer
Postat av: Lillis

He he he...

2008-10-08 @ 14:05:55
URL: http://trottergrand.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0