Iskallt

Äntligen är det nattkallt! Minus 3,2 då jag klev upp nu på morgonen. Jag hoppas att getingjävlarna dör nu!!! Eller somnar eller vad dom nu gör på vintern. Mina stora barn är med Henrik och jagar stackars lilla Hoppe hare i skogen och jag är hemma med de två små. Har faktiskt fått sova till efter 8. Helt skönt var det att få sova såååå länge.

Vi får se vad dagen bjuder på, Linus är inte riktigt hundra undra vad som är på gång........ Men de tar vi då det kommer iså fall.
Nope nu väntar frukost med småtrollen.

Ha de

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Termometern har varit ned till -11 på terapin i natt...

2008-10-04 @ 14:56:21
Postat av: mamma

Ja vi hoppas dom otygen har dött nu,men dom är sega getingarna

2008-10-05 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0