Hellooooo

Japp så var det måndag igen, denna vecka lär bli hård och trevlig då alla barnen är lediga. De har höstlov och njuter av att få sova!

Själv håller jag ju på med detta målande....suck! Jag kan inte förstå att jag drar igång sånt här, nåväl det blir ju bra men det är såååå tråkigt. Då Saras rum ska målas ska Kristian komma hit. Det är ju såhär att har man en målare ingift i släkten så varför inte nyttja honom....han är ju så duktig oxå! Och då han målar hoppas jag att syrran kommer med lille Hampus så kan vi ju ha trevligt.

Helgen har jag tillbringat i stallet till stor del, hjälpt till med stalljouren vilket innebär att kliva upp tidigt och slava med en massa hästar. Det är ju trevligt ändå och man kommer som in i en lunk som är behaglig. Men jag har ju hunnit med en del motion oxå, Fredag sprang jag långt och fort. Lördag hann jag inte och igår åt vi palt och jag tänkte inte plåga mig själv med att springa med en mage som var som ett cementblock, men då jag bestämt mig för att inte vara FET så begav jag mig ialla fall på en runda.....det var jobbigt men jävligt skönt.

Jag kan inte fatta hur man orkar sitta hemma och bara trycka i sig mat och sen klaga på att man inte går ner i vikt....HERREGUD sluta våldsäta och börja träna sen kan ni sluta gnälla för då lär ni gå ner i vikt!! Jag pratar av egen erfarenhet och dömer ingen, känner man sig träffad så finns det en anledning!

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: mamma

bra lotta du är duktig. jag vägde mig i dag 1,7 kg på 1 vecka :)

2008-10-27 @ 09:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0