Godmorgon

Japp så var livet åter i sina vanliga rutiner. Sara hemma igen efter 4 veckors praktik, Krille kommer hem idag och Henrik jobbar som vanligt. Den enda som inte är riktigt på gång är ju Hanna som är lite förkyld......fast det är ju egentligen lite rutin i sjukdomar i en barnfamilj!


Idag händer en del både bra och mindre roligt men men jag fixar det oxå! Igår var jag och sprang i vanlig ordning och det blev inte lika långt sm vanligt men det var skönt ändå!

Nu blir det mera kaffe så kroppen startar upp....är som en gammal compaq, jag behöver lååååång tid för att vakna.

Ha de




Kommentarer
Postat av: mammamia1

LUGNA DIG NU! DET ÄR INTE HÄLSOSAMT ATT TRÄNA ALLA VECKANS DAGAR!

2008-10-20 @ 14:50:40
Postat av: Lotta

Jodå....bara man inte muskeltränar varje dag så är det lungt....jag bränner ju bara lite fläsk i joggingspåret! Ha ha ha

2008-10-21 @ 08:06:38
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0