Dubbel "njutning"

Jopp igår var det en bra dag, sprang först elljusspåret, hade sällskap och det var trevligt. Jag var ju å sprang det eftersom jag inte visste om jag skulle kunna gå på träningen. Men det kunde jag så då for jag på det oxå. Jag var inte speciellt trött innan passet men satan vad trött jag var efteråt.....men det var ju en positiv trötthet!!

Idag bjuder dagen på läxor med min store son, han har lyckats hamna efter rejält i matte och har ju ett prov i Svenska på Fredag, ja vad ska man säga det är bara att jobba på!

Så idag ska jag vara: Mamma,städerska,kock,lokalvårdare,tvätterska,lärare,hundskötare och jag ska hinna vara Lotta en stund på boxen ikväll!

Om ni nu tycker att jag verkar lida av kluven personlighet så vet ni varför=)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0