Det blir en dag i stallet

Sara, min stora tjej, ska tävla idag. Hoppning på en STOR häst. Det brukar gå bra men hon har inte tävlat med denna häst förut så vi får väl se. Det brukar vara himla trevligt på RBRK:s tävlingar, stämmningen är god och det finns massor med gott att köpa. Tur att det är lördag så man kan muta de små barnen med godis, då sitter dom iaf still en stund, tills sockret kickar in. Hanna gillar ju oxå hästar så det blir bra för hon, Limpan gillar traktorn som står i höladan.........

Annars bjuder ju denna Lördag på finfint väder än så länge så det blir nog att vara ute å vinterstäda bland barnens alla uteleksaker. Senare ikväll så blir det en efterlängtad löptur, var ju igår oxå förstås och det var så skönt!

Det har blivit så nu att om jag inte far å springer så blir jag ruskigt rastlös och känner mig väldigt otränad. Det går helt enkelt inte att låta bli, jag har blivit beroende ha ha ha!



Nope nu väntar stallet och allt vad det innebär så ha de bra nu alla som droppar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0