Börja dagen bra

Japp det har jag gjort, sprungit min runda innan lunchen för att jag visste att jag inte skulle hinna/orka senare under dagen. Visst har vi ju vart på Leos men det blev INGEN tårta så tyvärr Lillis jag är inte i koma!!!! Jag har däremot sprungit, hoppat, lekt och jagat barn hela tiden så jag tänker ta lite Bearnaisesås till middagen!

Det var då himla kul på Leos ungarna roar sig himla bra och det gör vi vuxna oxå så tack tack för kalaset!

Näpp nu väntar middag med min fina familj, så ha de alla nu denna härliga Lördag!

Kommentarer
Postat av: mamma

nu har jag oxå inspererats av er. börjat gå med stavarna, dragit ner på maten :) puss

2008-10-13 @ 18:58:58
Postat av: angelika

men hallå där uppdatera lite nu va ... pöss..

2008-10-13 @ 22:26:33
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Leen

Vad härligt att läsa om din träning!

2008-10-15 @ 14:52:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0