Äntligen

Vi har ju en boxarsäck här hemma, problemet är att kroken som är stadig nog har varit ute på gungställningen sen i våras. Nu har jag däremot tagit tag i detta bekymmer och skaffat en annan krok, så nu JÄVLAR smäller det nere i källaren. Det som är lite dåligt är dock att den svajjar mer än en mänsklig sparringpartner så jag får väl nöta på mina barn (dom stora) och se till att dom oxå är med och boxas lite. Kan ju större delen av box-programmet så jag tänkte köra en dag i veckan här hemma. Känner ju av ena armbågen lite men jag tar det lite lugnt med den då!! Sara tränar ju oxå box med mig så jag tror det blir lätt att få med hon...

Annars händer inte så mycket, springer alla dar, igår lite längre än annars och det  var kanon. Ikväll ska jag ta med Ewy och springa samma runda.

Jag får (utan att skryta) höra väldigt ofta att jag har blivit smal, folk frågar hur mycket jag gått ner och vad jag gjort för att minska och det är ju jättekul! MEN jag fattar inte riktigt denna akvation, i mina ögon är jag fortfarande, på ren svenska, tjock och jag undrar hur fan jag sett ut innan med tanke på att folk kallar mig smal!!!!!!! Men kanske det är så man säger till nån som lyckats tappa några pluskilon som man burit på....inte vet jag, men målet kvarstår och jag ska nå det!

Nope nu står löpardojjorna där i hallen och ropar på mig, det är bäst att lyssna och by the way jag måste bara få säga att jag har världens bästa sambo för om jag säger nån kväll att jag är trött och inte ids springa så säger han- Jag tycker att du far en sväng iaf och tjurig som jag blir så far jag och det är såååå skönt!!! Så tack hjärtat!

Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

du är så duktig,men är det inte på tiden att jag får se min lilla minsting o se hur smal du blivit. puss o kram

2008-10-18 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0