Äntligen vitt

Ja äntligen är då tre av fyra väggar i Krilles rum vita, en ska ju bli grå så den är inte klar. Om jag skulle vara superduper duktig skulle jag rolla över väggarna ett varv till, det mest för att det skulle kännas bättre. Sen blir det den gråa och sen är det dags för inflyttning för Krillus! Det känns lite (läs mycket) rörigt här hemma just nu på grund av denna målning men det ger sig ju på nån dag.

Igår var jag då iaf och sprang. Det blir inte många tappdagar längre, bara i Lördags och det mest pga tidsbrist. Äter man sen middag blir det så sent att springa eftersom jag vill vänta minst 1 1/2 timme efter jag ätit, annars blir det så satans tungt att komma framåt!
Ikväll är det då träning eftersom det är tisdag och det känns jättebra. Funderar på att börja på gymmet efter  jul, men jag vill ju inte missa boxen och det skulle bli så dyrt att lösa medlemsskap för båda. Boxen 795:-/termin och gymmet 199:-/månad alltså ca2400:-/år och det är mycket pengar.....men men vi får se vad tomten kommer med ha ha ha!

Annars så funderar jag mycket på vilka värderingar man har. Orkar inte riktigt med negativa inställningar för tillfället och försöker höja mig över kritiserande människor i allmänhet.

Så nog om det, jag ska jobba Torsdag och Fredag natt, Sara ska jobba åt mig på Fredag eftersom Henrik har förmiddagsvecka. Det blir bra med extra pengar till jul, spec eftersom vi ännu har 2 födelsedagar i familjen kvar innan jul! By the way, Syrrans blivande lilla puppie har blivit född, den lär ju bara vara liten ett tag eftersom dom valt ett as till ras....ha det rimmade!


Nope nu ska jag nog gå och rolla lite så jag får frid i sinnet och ordning i huset! Kanske de två hänger i hop mer än vad jag tror?

Ha de

Kommentarer
Postat av: Leen

Jag tycker absolut att du ska lösa kort till både gym och box! :)



Sen håller jag med om att de har valt ett as till ras, haha. Men det blir nog bra. Det är ju fina hundar.

2008-10-29 @ 12:52:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Lotta

Jo jag är ju lite sugen på att träna styrke, sambon håller på med det och är duktig så jag menar jag har ju en personlig tränare då...lika hipp som alla på stureplan...ha ha ha

2008-10-29 @ 14:04:39
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0