Äntligen klar.....

Ja så har jag dragit lös den sista biten maskeringstejp. Snyggt blev det och VÄLDIGT skönt att det är färdigt! Rummet blev väldigt mycket större då det blev ljust. Nu ska jag bara städa och putsa fönster så får Krille flytta in i sitt nya fina rum.

Veckan tycks bestå av en massa aktiviteter, badhuset med alla barn i går, luftlandet med de små idag, Halloweenfest på dagis imorgon och en tillställning hos grannbarnen på Lördag. Plus att jag ska hinna med min träning. Om jag ska vara ärlig så kommer den faktiskt högst upp på priolistan för mig så jag klämmer alltid in den. Igår var jag på gympan och det var tungt som aldrig förr, tror det berodde på att jag målat så mycket för det var arm och axelövningarna som var skit denna gång. Idag har jag ju Boxen och på nåt vis så spelar det ingen roll att armarna är som bly det går ialla fall bra.

Så nu ska jag trolla fram putsgrejjerna för man vet ju aldrig när det blir konstanta minusgrader och jag tänker inte stå och putsa fönster med T-Röd!

Så ha de nu bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: mamma

uppdatera:)

2008-11-01 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0