Snö idag?

När jag var ut med hunden på morgonen så tyckte jag att det flingade lite i luften, ska snön äntligen komma? Visst det lär ju bli ett tillfälligt besök för dom har lovat plusgrader senare till veckan menändå. Med snön kommer ju löften om knarr under skorna, roliga busstunder ute, julstämmning ja allt man kan förknippa med vintern......vi väntar och längtar.

Annars har jag jobbat två nätter det är därför jag inte vart flitig med bloggandet. Då jag vaknat har jag satt fart här hemma för att städa upp efter misären då vi bytt rum och sånt. Hanna och Linus har nu fått flytta in i ett mycket större rum och dom är nöjda. Så nu är hälften gjort och resten kvar!

Idag ska jag ha Party Lite här hemma klockan 14 och behöver städa och baka till det. Vi blir inte så många då några hade arbetshelg denna helg men jag har nån beställning som inte kan komma så det löser sig nog.

Igår var det en fin dag. Vi åt jättegod middag och allt var lungt och skönt, sen var Hanna och Linus på fest hos grannen och hade buskul. Sen promenerade vi iväg och tände ljus på graven. Det är så fint på kyrkogården på alla helgonahelgen det är ljus överallt, väldigt vackert och vemodigt samtidigt.


Nope nu väntar bakbunkan och allt vad det innebär så Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0