Sablars pissväder

Vart faen är vintern? Vill ha snö och minusgrader, inte plusgrader med regn som det är just nu. Herregud vad har hänt med vädret? Det ska vara snö då Sara fyller år och HALLÅ det gjorde hon förra veckan. Vill verkligen inte ha likadaant väder som det var förra höst/vintern då det regnade just innan jul! Nej jag strejkar mot vädret!!

Annars är jag glad att det är Tisdag för det betyder träningsdag. Det finns inget bättre än känslan efter fysisk ansträngning! Igår hann jag inte göra nåt eftersom det var föräldramöte i stan. Viktigt var det då det handlade om lärlingsplatsen Sara har fått.

Nope nu ska jag fixa lite mellis åt de små så dom hålls på gott humör!

Ha de

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Nu är den här! Nöjd nu..?

2008-11-13 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0