Fars Dag

Jag tycker att fars dag har blivit ett kommersiellt jippo! Att låta pappan ihuset få sovmorgon och sen bli väckt av mätta och glada barn tror jag är bra, att slippa morgonstressen i form av pottbesök och vällingskakande är mycket värt. Att få en slips är ju kul....eller? Nä jag tror på en trevlig morgon, god middag och mysstunder med barnen betyder mer än alla presenter som delas ut hött om mött. Va kul att få lite rakvatten och sen säga - Jag fick den för att jag är en bra pappa! Nej fram för barnens kreativa presenter och omtanke. Köpta presenter får vi nog av till jul!


Ha en bra Fars Dag nu alla trevliga pappor och jag hoppas att ni får en svårtolkad barnteckning från hjärtat istället för en dyr tröja från mammans plånbok!

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Jag tycker att detsamma gäller julklappar. Det roliga är att känna att någon har brytt sig så mycket om mig att de lagt ned energi på att hitta en present som passar just mig. Vad den kostar är fullständigt betydelselöst!

2008-11-09 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0