Äsch!

Säg den glädje som varar för evigt, eller iaf över vintern. Snön som dalat idag är snart ett minne blott. Det har gått över till snöblandat regn och det är snorhalt ute. Suck!

Fast det stoppade inte mig från att ta en skön springtur! Jag höll mig i kanten på snön så det var inte halkigt alls. Satte pers. rekord på sträckan oxå! Det var så jävla skönt att röra på sig!

Nu väntar en dusch och sen ska jag börja med middagen för min kära syster och hennes sambo kommer idag. CH ska måla klart i Saras rum och det blir så bra! Skönt att få lite ordning här hemma.

Ha de

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Håll lite koll på www.yr.no så slipper du bli besviken... De har stenkoll på vädret även på denna sidan av bergen...

2008-11-14 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0