14,2 minusgrader

Japp nu är det då vinter, om man går in på www.yr.no och söker på Råneå så visar det att det ska bli nollgradigt till veckan. Jag hoppas att dom har riktigt fel, när har man egentligen kunnat lita på väderfolket? Jag vill verkligen inte att det blir som förra året med regn och rusk dan innan julafton!!! Nåväl vi håller tummarna att denna vackra vita snö ligger kvar!

Nog om det, jag känner mig lite ur form. Luftrören känns lite underliga varje morgon men det händer liksom inge mer. Så jag for på Boxen igår och faan vad det var skönt. Känns som hon har ökat lite på ben-övningarna för jag blev riktigt trött av en ny variant som vi körde igår! Härligt!!!! 3-minutersronden som vi kör på slutet känns verkligen inte lika tung som i början av hösten så nånting har ju hänt!

Idag bär det iaf av in till stan för lite vanlig handling av diverse födoämnen.....trist men nödvändigt. Ska passa på att fara å köpa nå julgardiner till barnens rum oxå, alla tre  rummen behöver få sig lite uppfräschning av textiler. Det är betydligt roligare än att köpa surmjölk och gammal limpa! Ha ha ha


Nope nu ska jag slå en signal till min kära syster och sen bär det iväg i gammelmercen!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0