Såja de var de de!!

Nu är glada julen slut slut slut! Nåväl det har varit en underbar Jul i år. Älskade syster med familj har valt att fira med oss samt min svärfar. Sammanlagt var vi tolv och en halv personer runt Julbordet, ja en halv för Hampus är inte så stor och eftersom jag lider av svår paranoia ang talet tretton så valde jag att räkna honom som halv!!! Det var stökigt stimmigt och hög ljudnivå.....helt enkelt underbart!

De stora barnen, de mellan 13-18 roade sig kungligt med corrone och singstar, inget bråk inget tjafs utan bara glada miner hela em och kvällen.

Sen då jag sent på Julaftons kväll fick krypa upp i soffan med en mjukkaka, med lax på, så var det total avkoppling. Härligt!

Nu väntar Nyår med diverse festligheter och annat trevligt sällskap och sen är det lungt ända till påsk! Ha ha ha

Nope nu ska jag städa och fixa lite, känns som att jag inte hunnit nånting sen julafton endast det nödvändigaste!


Så ha det bra nu alla!



Kommentarer
Postat av: Lillis

Stort Tack för att vi fick fira jul med er, jätteroligt, och de tyckte dom andra också...nästa år så är vi hos......

2008-12-30 @ 09:34:10
URL: http://trottergrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0