Regn i december

Idag har vi gjort smällkarameller jag å de små. Vi tänkte häva oss ut efter lunchen men en blick genom fönstret sa mig att så blir inte fallet. DET REGNAR!!!!!! Fyyyy för den lede vad jag blir lessen! 
Nåväl upp med humöret och kolla in vädersajten yr.no så inser jag att det ska bli kallare iaf! Tur är ju det för jag vill ha vinter i december!

Igår var jag ju å tränade och det var som vanligt helt lovley! Jag tog i så jag skakade efteråt och det känns i kroppen idag men det är bara skönt! Idag blir det en springrunda och jag tänker tvinga Ewy att följa! Så enkelt är det! Nåväl om det regnar kanske jag låter bli......

Nope nu lunch och sen tvätta, i brist på bra väder! Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0