Kallt men trevligt

Ja jag måste säga att det känns bra med vädret, visst det är kallt men det är ju vinter för tusan. Kanske vi slipper regn dan före julafton i år? Jag tycker att det gamla ordspråket -Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder- säger allt. Så på med långfillingarna och tjockmössan och häv er ut å njut av den norrländsa vintern! Det ska jag göra om en liten stund.

Annars är det ju Onsdag och BOX, yeah!!!! Tyvärr ska min trygga fina boxarpartner ägna sig åt intag av diverse julrätter så hon kommer inte att vara med ikväll.....synd och skam säger jag men jag får väl slå lite på Sara istället eftersom hennes kompis inte heller kommer att dyka upp.

Igår var jag som vanligt på gympan och fick då veta en trevlig grej. Korpen kommer att anordna barngympa i Råneå med start efter jul, det drar nog igång samma vecka som skolorna börjar. Det kommer att bli jättebra. Det är för barn som är 3-5 år och det innebär att båda mina små kan vara med. Kanon blir det spec för Hanna som är så laddad att börja med "träning" för hon ser ju att alla andra i familjen tränar och det är klart då vill hon med göra det. Visst hon har ju brottningen med det här blir mer som det jag gör och det är hon jätte intresserad av.

Nope nu lite mellis och sen friskluft!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0