Julstress

Nu sitter jag och väntar på att få fara till stan och göra bort det sista. Jag väntar på min kära sambo som är i skogen och hämtar en gran. Ja det är ju inte som så att han stjäl en utan dom är på hans systers marker och hämtar en vacker och ekologisk gran....eko? visst! vacker? ja det är osett.... hahahahahaha! Nåväl det som är lite jobbigt är att det tar sån tid, släppa iväg två virriga män i skogen försedda med skoter och yxa! Ja inte går det ju snabbt! Men dom är på väg hem och jag kommer iväg till stan endast två timmar senare än jag tänkt!

I morgon blir det att klä den rackarns granen och sedan städa järnet här hemma och kära familj om ni läser detta JA ni ska hjälpa till allihop!

Nope nu ska jag dra på mössan och vantarna för att vara startklar då de kommer hem

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0