Julkalendern

Igår var vi och såg julkalendern i stadsparken och jag måste ge en eloge till de fantastiska skådisarna. Det roade både ung och lite äldre=) Speciellt "Reine Ren" var en höjdare!
Ferruform hade alltså bjudit in sina anställda med barn och det var trångt på läktarna, tur var ju det för det var ruskigt kallt och med trängseln kunde man sno lite värme av grannen! Men det hindrade tyvärr inte tårna från att bli som isbitar och blodet i fingrarna att bli trögflytande! Men barnen var nöjda, trots att vintern visade sig på riktigt, och de fick sig en liten julklapp av tomten innan det var dags att gå till bilen och värmen.

Idag är det andra aktiviteter som står på dagsprogrammet och jag kan väl uppleva att det är ganska späckat nu ända fram till jul, hur ska man hinna med alla måsten och dessutom hinna njuta av julefriden?? Nåväl det tar vi när det kommer och jag lovar att inte stressa upp mig i onödan!!

Så ha de nu bra allihop för nu väntar tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0