Jul om fem dagar och ett litet äckligt magvirus på besök!

Ja fy fan rent ut sagt. Vi har magsjuka, än är det Hanna som drabbats men det brukar ju sprida sig! Suck! Nåväl det är ju bara att senarelägga alla planer som jag hade. Skulle baka bullar, julgodis och saffransbulla..... Kanske jag köper det om jag inte hinner. Jag har iaf hunnit baka mjukkaka igår och det är ett MÅSTE på vårt julbord. Tur att de flesta klapparna är klar iaf. Henrik har farit och jobbat och Sara är i stan och kommer hem imorgon, annars hade det vart lungt. Jag har inhandlat en stoooor flaska handsprit och klorin så jag ska försöka bekämpa det äckliga lilla viruset.

Nu ropar det lilla barnet där uppe så det är väl bäst att skynda lite. Men ett tips på vägen....lyssna på lite julmusik medans ni kollar runt på nätet efter recept eller roliga bloggar, gå in på


www.julradio.se

God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0