Japp det funkade

Men nu är jag på datorn och det går betydligt smidigare, tänk att det finns vissa som bloggar ofta med mobilen, jag menar dom måste ju få ont i tummen för det går inte fort att skriva kan jag säga. Eller så är det jag som är dålig och inte lika teknisk!

Annars då? Jo vi har vart och hämtat farfars skoter, vi lånar den så vi har två då vi ska fara allihop. Sen har jag hämtat småa granar som jag pluttat in i barnens rum och i köket. Nu ska vi snart ta in den stora granen , jag måste bara städa först och röja undan där den ska stå och Henrik måste fixa själva granen innan vi tar in den i värmen för att klä den i årets skrud!


Ha de och God Jul

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det nu lugnt kan se hur du stressar nu innan julafton. Dom får ingen nytta av dig om du blir sjuk av stressen. puss o kram vi syns på julafton

2008-12-22 @ 07:18:39
Postat av: Eva

God Jul till hela din familj!

2008-12-23 @ 09:04:18
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0